Economie
Dirk Nijdam (32) benoemd tot directeur Marketing Groningen
Groningen als toeristisch produkt kan nu echt van de grond worden getild. Er is een directeur benoemd voor de stcihting die zich daarmee bezig moet gaan houden.
Leestijd: 1 minuut
Dirk Nijdam (32) wordt de directeur van de Stichting Marketing Groningen. Doel van de stichting is om Groningen als toeristisch product op de kaart te zetten. Dat doet zij door middel van marketing- en promotieactiviteiten. Tegelijkertijd zal de stichting de samenwerking tussen diverse organisaties op het gebied van toerisme, recreatie, sport, cultuur, evenementen en congressen stimuleren, om zo de promotie van de stad te bevorderen.VVV Stad GroningenDe VVV Stad Groningen gaat onderdeel uitmaken van de nieuwe Stichting Marketing Groningen en zal hierdoor ophouden zelfstandig te bestaan. De nieuwe organisatie neemt haar intrek in het pand aan de Grote Markt 26. De nieuwe directeur Dirk Nijdam begint op 1 april. Dan start ook de stichting Marketing Groningen.