Economie

FD Mediagroep slaat handen ineen met Groningse Tomorrowmen

De digital marketing agency Tomorrowmen uit Groningen gaat aan de slag met alle digitale kanalen van FD Mediagroep (FDMG), uitgever van onder andere Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio.


Leestijd: 1 minuut

FD Mediagroep slaat handen ineen met Groningse Tomorrowmen
FD Mediagroep slaat handen ineen met Groningse Tomorrowmen

Na een intensief pitchtraject koos FDMG voor Tomorrowmen als nieuwe digitale marketing partner. Dat betekent dat het Groningse bureau voor alle FDMG-merken zich bezig gaat houden met onder andere SEA (Search Engine Advertising), social campagnes, en programmatic-advertising.

Bij Tomorrowmen zijn ze maar wat blij met de nieuwe klant. “FDMG is de absolute marktleider in business media, met merken die een toonaangevend imago hebben opgebouwd. Het is aan ons om al die merken los van elkaar te laten floreren en hier tegelijkertijd slimme, crossmediale koppelingen tussen te leggen”, zo reageert account director Max Straatsma.

Emin Welibekov van FD Mediagroep zegt veel vertrouwen te hebben in Tomorrowmen. “Ze hebben duidelijk goede specialisten werken, die ons wisten te overtuigen. We hebben veel vertrouwen dat de proactiviteit en werkcultuur van Tomorrowmen tot een vruchtbare samenwerking gaat leiden. Ze positioneren zich met een mentaliteit ‘Kan niet bestaat niet’ en dat spreekt ons heel erg aan.”