De overname past volgens Johan Siefkes, mede-eigenaar van ON. Digital, perfect binnen de groeistrategie die het bedrijf voor ogen heeft. “We leggen hier altijd de focus op gelukkig personeel en het leveren van kwaliteit,” zegt hij. “Als het om hoge kwaliteit gaat, heeft Conversies.nl ook een uitstekende reputatie, dus ze passen perfect bij ons”.
“Het is een cliché, maar samen sta je sterker. We kunnen onderling kennis delen en zo onze diensten verder verbeteren. Onze klanten gaan er dus op vooruit met deze overname,” zegt Siefkes. En dat geldt volgens hem ook voor het personeel. Hij haalt een voorbeeld aan: “Bij ON. hebben we een intern leersysteem ontwikkeld, waarbij medewerkers van Conversies.nl nu ook kunnen aansluiten.”
En ook bij Conversies.nl zijn ze blij met de overname. “ON. neemt weliswaar het roer over, maar we kunnen dezelfde koers blijven varen,” zegt Bouke Majoor, voormalig eigenaar van Conversies.nl. “De mensen van ON. Digital weten als geen ander hoe ze een bedrijf op een verantwoorde manier kunnen laten groeien, dus er ligt een stabiele basis voor de toekomst.” Na de overname blijft Majoor actief binnen de organisatie.
ON. Digital en Conversies.nl
ON. Digital Marketing biedt een dienstenpakket aan met uiteenlopende online marketingkanalen, zoals zoekmachines optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA), sociale media marketing en emailmarketing. Op deze gebieden werkt het bedrijf uitsluitend met nichespecialisten, in tegenstelling tot Conversies.nl waar meer allround online marketing specialisten werken