Let’s Get Digital, opgericht in 2019, helpt organisatoren van evenementen met een speciale software die bijdraagt aan het besparen van tijd, het leggen van connecties en het vergroten van de impact van sponsoring. Het bedrijf richt zich op online, hybride en grootschalige fysieke evenementen. Tijdens de coronapandemie maakte het bedrijf een explosieve groei door en werd het platform veelvuldig ingezet voor digitale evenementen met geavanceerde mogelijkheden voor streaming, interactie en netwerken.
“We merken dat de vraag naar een all-in-one-totaaloplossing steeds groter wordt”, laat Let’s Get Digital weten. Om onze groei voort te zetten en onze klanten nog beter te bedienen, hebben we besloten onze krachten met Spotler te bundelen.”
Spotler is een marketing-softwarebedrijf waarmee organisaties eenvoudig en datagedreven in contact blijven met hun doelgroepen. Spotler investeerde al eerder in evenementensoftware. De overname van Let’s Get Digital volgt op eerdere aanwinsten binnen de Spotler Group, waaronder die van Momice. Waar Momice zakelijke evenementen ondersteunt, biedt Let’s Get Digital een oplossing voor grootschalige en digitale events. Hiermee kunnen klanten nu voor ieder type evenement rekenen op een passende oplossing vanuit één geïntegreerd ecosysteem.
“Met de toevoeging van Let’s Get Digital kunnen we nu ook een mooie oplossing bieden voor grootschalige beurzen en online events”, zegt Lee Chadwick, CEO van Spotler Group. “Deze uitbreiding van ons portfolio betekent dat onze klanten – van kleine zakelijke bijeenkomsten tot grote digitale beurzen – kunnen rekenen op technologie die aansluit op hun behoeften. Spotler Group wordt zo steeds meer een strategische partner voor alle vormen van event-engagement.”
Let’s Get Digital benadrukt dat er voor klanten weinig verandert. “Je kunt gewoon je events blijven organiseren zoals je gewend bent met Let’s Get Digital.” Binnenkort vindt er een evenement plaats waarbij klanten bijgepraat worden over de nieuwe ontwikkelingen.