Economie

Martiniplaza slaat - met nieuwe commercieel manager - nieuwe koers in

Martiniplaza is een nieuwe richting in geslagen. Deze grote congreslocatie gaat flink investeren in de eigen locatie en een (groene) omgeving. Maar ook inhoudelijk wordt de koers aangepast. MartiniPlaza heeft een visie ontwikkeld voor de komende jaren waarin het bedrijf zich verder ontwikkelt als 'specialist in 'live communicatie'. Daarbij wordt ingezet op eigen content, (inter)nationale concepten en de noodzakelijke investeringen in de locatie en de omgeving.


Leestijd: 1 minuut

Mede in verband daarmee heeft Martiniplaza een nieuwe commercieel manager aangesteld: Irene van der Velde. Zij treedt is per 1 september in dienst van MartiniPlaza.

In de rol van commercieel manager zal zij, binnen het managementteam, verantwoordelijk zijn voor het commercieel beleid van MartiniPlaza. Irene zal zich richten op de verdere ontwikkeling en uitvoering van het commercieel beleid, waarbij de focus ligt op de versterking en uitbreiding van de positie op de zakelijke markt en productontwikkeling.

Irene van der Velde was jarenlang horecaondernemer in Groningen en werkte de afgelopen 2 jaar in De Harmonie in Leeuwarden. De laatste 5 jaar was ze tevens voorzitter van de Koninklijke Horeca Nederland, regio Noord-Nederland. Zij beschikt over een groot netwerk in Groningen en Noord-Nederland.

MartiniPlaza is een belangrijke speler binnen de Business en Entertainmentbranche in Nederland en de grootste en best geoutilleerde congreslocatie in het noorden.

MartiniPlaza ontvangt jaarlijks 500.000 gasten voor congressen, beurzen, theater, muziek, topsport en horeca.