Innovatie

Digitale recruiter Marksmen Interactive uit Groningen krijgt opdracht van KwikFit

Het Groningse bedrijf Marksmen Interactive is door KwikFit gekozen als nieuwe partner voor de online recruitment-activiteiten.


Leestijd: 1 minuut

Digitale recruiter Marksmen Interactive uit Groningen krijgt opdracht van KwikFit
Digitale recruiter Marksmen Interactive uit Groningen krijgt opdracht van KwikFit

Het online bureau uit Groningen, gespecialiseerd in digital recruitment, gaat KwikFit helpen met het verder professionaliseren van haar online recruitment-activiteiten.

Arjan van der Meer, Marketing Director bij KwikFit, laat weten: “We hebben Marksmen uitgenodigd omdat we meer willen doen met onze instroom van kandidaten via onze werken-bij-website. Marksmen maakte direct indruk. Dat kwam onder meer door hun kennis en de data- en resultaatgedreven aanpak die ze hanteren. Samen met Marksmen kunnen we onze online recruitment naar een hoger niveau brengen.”

Bart Klasens, mede-eigenaar van Marksmen Interactive, geeft aan blij te zijn met de samenwerking met KwikFit: ‘We zijn erg trots dat we een bijdrage kunnen leveren aan de ambitieuze groeidoelstellingen van nieuw personeel via de online kanalen. Samen met het gedreven team van KwikFit gaan we zorgen voor nieuwe ideeën, initiatieven en maximaal resultaat.’

Marksmen werd eind 2018 opgericht door Theo Pols en Bart Klasens. Niet veel later sloot Achmad Mardjoeki aan als derde partner. Inmiddels bestaat Marksmen uit 11 ‘scherpschutters’. Het Groningse (online) recruitmentbureau helpt klanten bij de ontwikkeling en het onderhouden van data- en resultaatgerichte (online) recruitmentcampagnes. Marksmen werkt onder andere voor klanten als Capgemini, Appronto en Ilionx.