Innovatie
IT-site uitgebreid met derde onderdeel ‘Kieskeurig’
De veelbesproken website www.itgroningen.nl is uitgebreid met een ‘vergelijkend warenonderzoek’ tussen Groningen en de Randstad. Het benadrukt de lagere huizenprijzen in de Stad, het leefgemak, de afwezigheid van files en de ruimte in vergelijking met de andere kant van het land.
Leestijd: 1 minuut
Het derde onderdeel is een aanvulling op de eerder geplaatste site-onderdelen ‘Maak me gek’ en het overzicht van de mogelijkheden in Groningen. Tot dusverre heeft de site in ieder geval tot 219 open sollicitaties geleid, aldus de gemeente Groningen.De grootschalige campagne om Groningen in het land te presenteren als de IT-stad waar je moet zijn als ambitieuze jonge ondernemer wordt dit weekend overigens ook op ‘eigen terrein’ uitgevochten. Dan is It-Swings te zien en horen op de muziekmanifestatie Swingin’Groningen. Bij deze gelegenheid kunnen ook de Stadjers met de campagne kennismaken en onder meer genieten van de muziek van de band IsOokSchitterend, die het campagnenummer ‘Wachten op de zon’ zullen spelen. Het nummer richt zich op de leus ‘Kies voor jezelf, kies voor Groningen’, de nieuwste slogan die in het Westen wordt ingezet bij de werving van IT-talent.