Innovatie

TMLC lanceert nieuwe portal van Profile Tyrecenter

Het Groningse internetbedrijf TMLC heeft een opmerkelijke opdracht afgerond voor Profile Tyrecenter.


Leestijd: 1 minuut

TMLC [The Missing Link Company] heeft de gloednieuwe internetportal van Profile Tyrecenter verzorgd.Het nieuwe internetconcept Alwaysbemobile van Profile Tyrecenter wijst de consument de weg naar een wereld van mobiliteit. Via de portal krijgt de bezoeker toegang tot verschillende mobiliteitsdiensten, die het allround autoservice bedrijf in samenwerking met een aantal toonaangevende partners heeft ontwikkeld. De site is overzichtelijk ingedeeld in verschillende categorieën, variërend van auto’s kopen, autovakanties, autonieuws en accessoires tot onderhoudsservices en autoverzekeringen.”Met dit nieuwe internetportaal geven we een geheel nieuwe dimensie aan het serviceniveau van Profile Tyrecenter. ‘Alwaysbemobile’ is hét kompas van de automobilist in de wereld van Profile Tyrecenter. Een wereld die helemaal in het teken staat van mobiliteit, in de breedste zin van het woord. Samen met vooraanstaande partners hebben we een volwaardig en nieuw concept ontwikkeld, dat de consument met slechts enkele muisklikken toegang biedt tot tal van mobiliteitsdiensten, 24 uur per dag”, aldus Luc van Bussel, Algemeen Directeur van Profile Tyrecenter Holding N.V.De portal wordt geïntroduceerd op de AutoRAI (van 7 tot en met 16 februari in de RAI in Amsterdam), waar de website centraal staat. Ter ondersteuning zijn tevens een aantal door TMLC gemaakte animaties te zien. Profiel The Missing Link Company TMLC [The Missing Link Company] is gespecialiseerd in web-based ICT-oplossingen, variërend van het realiseren van websites, intranet, consultancy tot uitgebreide backoffice systeemintegratie. TMLC werkt voor uiteenlopende klanten als ING, diverse gemeentes (o.a. Heerenveen, Heemskerk, Hoogezand-Sappemeer en Leeuwarden), Politie Noord-Holland-Noord, KPN, Groninger Museum en Wolters Noordhof. TMLC is opgericht door René Schoenmakers (32) en Klaas Oost (28), beiden afkomstig van KPN Research.