“Groningen verdient het om gezien te worden”, aldus Marketing Groningen. Het magazine staat in het teken van inspiratie en verrassingen uit Stad en Ommeland. Zo is er niet alleen aandacht voor de highlights in de provincie, maar ook voor onontdekte pareltjes. “Plekken waar het nog echt stil is en waar de drukte plaats maakt voor rust. En het voert naar Groningse makers. Die hun producten maken met trots en liefde voor het land”, zo beschrijft de toeristische organisatie het magazine.
Vanaf vrijdag worden de magazines bij de VVV’s, Toeristische informatiepunten en ondernemers in de provincie. De eerste uitgave van het magazine is overhandigd aan Mayke Zandstra van de monumentale boerderij Enne Jans Heerd in het Hogeland. Zij en haar vriend Gijs kregen daar de kans om een plek voor natuur- en cultuurbeleving op te zetten. De Enne Jans Heerd is een rijks- en archeologisch monument en vooral een plek die het verdient om gedeeld te worden met het publiek. Mayke en Gijs werken keihard voor het behoud, versterking en openstelling van de boerderij en het eeuwenoude omringende cultuurlandschap.
Jaarlijks magazine
Marketing Groningen brengt ieder jaar een magazine uit om bezoekers en gasten te informeren en te inspireren over de stad en regio. Het magazine beschrijft het ultieme Groningen gevoel en geeft een kijkje in de keuken met prachtige beelden en verhalen. Het magazine wordt verspreid onder alle partners van Marketing Groningen en heeft een oplage van 40.000 in het Nederlands, 20.000 in het Duits en 20.000 in het Engels. Het magazine is gratis te verkrijgen en af te halen bij de VVV/Groningen Store. Het magazine is digitaal alvast te bekijken via deze download.
Nieuws
Marketing Groningen verspreidt 80.000 exemplaren van Groningen Magazine
Marketing Groningen verspreidt de komende maanden weer een nieuwe editie van het Groningen Magazine. Het ‘inspirerende magazine’ wordt gedrukt in een oplage van 80.000 exemplaren.
Leestijd: 1 minuut