Wonen

Boelens Jorritsma Woningmakelaars komt met Digitaal woondossier

Vanaf vandaag biedt Boelens Jorritsma, als eerste makelaar in het noorden, woonconsumenten een extra digitale service aan in het traject van koop tot en met de verhuizing naar een nieuwe woning. Een initiatief dat Boelens Jorritsma in samenwerking met de landelijke makelaarsorganisatie Dynamis heeft opgezet. Afgelopen maand tekenden zij hiervoor de intentieverklaring met het interactieve adviesplatform Kijk Mijn Huis, welke de klant middels een digitaal woondossier informatie en advies geeft rondom de koop van een woning tot en met de verhuizing zelf. Makelaar Boelens Jorritsma wil haar woonconsumenten hiermee van een extra service voorzien in deze hectische periode.


Leestijd: 1 minuut

Website van de eigen woning

Het digitale woondossier is per direct kosteloos beschikbaar voor iedereen die via Boelens Jorritsma een woning koopt. In feite is het digitale woondossier een website voor de eigen woning, waarop de koper zelf eenvoudig onder andere foto’s kan plaatsen en een dagboek bij kan houden om te delen met familie en vrienden.

Advies en informatie op maat

De extra toegevoegde waarde van het woondossier ligt in de eenvoud waarmee de koper op de hoogte gehouden wordt van allerlei ontwikkelingen rondom de verhuizing. Bijvoorbeeld het maken van (verhuis)planningen, het regelen van de nutsvoorzieningen. Daarnaast ontvangt de consument herinneringen voordat specifieke zaken, zoals het versturen van verhuisnotificaties, geregeld moeten worden. Een extra service van het woondossier is de jaarlijkse WOZ waardeherinnering per SMS. Het digitale woondossier vormt hiermee een extra service bovenop de reeds bestaande full service dienstverlening van Boelens Jorritsma.

Bij de realisatie van ieder woondossier doneert Kijk Mijn Huis een bedrag aan Homeplan, een Nederlandse goede doelen organisatie die zich sinds 1997 inzet voor de huisvesting van de allerarmsten in ontwikkelingslanden.