Het KEI-bestuur heeft na afloop van de introductieweek verschillende enquêtes gehouden onder de deelnemers, de groepsbegeleiders en Stadjers.
Sowieso had de KEI-week dit jaar een recordaantal deelnemers van 5308 aankomend studenten. Uit het onderzoek blijkt dat de studenten de KEI-week met gemiddeld een 8,19 waarderen. De sfeer op de Grote Markt werd gewaardeerd met een 8 en het Eindfeest met een 8,38.
De maatschappelijke campagne van Stichting KEI, de ‘Dare 2B Aware Campagne’ is bekender dan vorig jaar. Toen had 53,3 procent van de ondervraagden van de campagne gehoord; dit jaar ging het om 63,7 procent.
Voor het eerst is er dit jaar ook een enquête gehouden onder Stadjers. Van de ondervraagden gaf 80 procent aan geen of weinig overlast te ervaren van de KEI-week. Ook blijkt hieruit dat 74 procent denkt dat de KEI-week een positieve bijdrage levert aan de stad.
Op basis van de resultaten van de onderzoeken, concludeert het bestuur van de KEI-week dat de laatste editie een groot succes was.