Economie

Gepersonaliseerde ‘Love, Groningen-posters’ voor ondernemers

Groningse winkels en horecagelegenheden kunnen via Marketing Groningen gepersonaliseerde ‘Love, Groningen-posters’ aanvragen. De posters – mét kleurrijke foto van de winkel, café of restaurant – kunnen dan dit najaar in de etalage worden gehangen. Dat meldt de Groninger Ondernemers Courant.


Leestijd: 1 minuut

De actie maakt deel uit van de campagne ‘Love, Groningen’. De campagne moet de trots op Groningen aanwakkeren en nodigt heel Nederland tegelijkertijd uit om de stad, inmiddels weer optimaal bereikbaar, te komen bezoeken.

Als onderdeel van de campagne kunnen ondernemers een poster, met daarop een foto van hun zaak, in de etalage hangen. Volgens Marketing Groningen is de actie ‘een ode aan ondernemers’.

De ondernemers krijgen komende tijd ook Love Groningen-ansichtkaarten (met baliebakjes erbij) aangeboden.  Die kunnen ze dan bij de kassa of op de balie zetten. Klanten kunnen met de kaart hun liefde voor Groningen tonen.

Er hoort ook een online toolkit bij de campagne. Ondernemers kunnen hiermee online, met onder andere posters en logo’s, hun trots op Groningen uitdragen. De toolkit kan worden gedownload via deze link.

Breng een ode aan Groningen

Marketing Groningen roept ondernemers en winkeliers ook op om op hun eigen manier een ode aan Groningen te brengen. Dit kan bijvoorbeeld door een gerecht met Groningse producten te bedenken, een speciaal ‘Ode aan Groningen-drankje’ te maken of de etalage van hun bedrijf een Groningse twist te geven. Door hun liefde voor Groningen te tonen, maken ondernemers kans op verschillende prijzen.

Ondernemers kunnen hier hun ode aan Groningen brengen. De poster is hier aan te vragen.