Economie

Groninger Ondernemers Courant: nieuw jasje, én nieuwe toekomst

De Groninger Ondernemers Courant (GROC) zit in een nieuw jasje! Zowel het logo als de huisstijl van de GROC zijn onderhanden genomen en hebben een opfrisbeurt gekregen.


Leestijd: 1 minuut

Groninger Ondernemers Courant: nieuw jasje, én nieuwe toekomst
Groninger Ondernemers Courant: nieuw jasje, én nieuwe toekomst

De aanpassing van het uiterlijk past bij een vernieuwing van de GROC, die steeds beter gelezen wordt. De nieuwe huisstijl is niet alleen terug te zien op www.groc.nl maar wordt uiteraard ook doorgevoerd in de vier keer per jaar verschijnende papieren editie. Dankzij de combinatie van online en papier is de Groninger Ondernemers Courant nu de grootste nieuwsvoorziening voor ondernemers in Groningen.

De Groninger Ondernemers Courant is er vóor en dóor ondernemend Groningen. De uitgave is tot stand gekomen met steun van het Ondernemersfonds Groningen, de vier bedrijvenverenigingen (Bedrijvenvereniging Zuid-Oost, Bedrijvenvereniging West, Groningen City Club en VBNO), gemeente Groningen, Groningen Werkt Slim, Campus Groningen en Groningen Bereikbaar.

‘Al het nieuws dat relevant is voor ondernemers, bedrijven en instellingen in Groningen’, zo zou je de formule van de Ondernemers Courant het beste kunnen omschrijven.

De GROC bestaat inmiddels zes jaar en trekt duizenden lezers. De nieuwe lay-out is ontwikkeld door bureau Buenaparte in Groningen. Binnenkort volgen meer nieuwe initiatieven rondom de vernieuwde GROC.

Het laatste nieuws is te vinden op groc.nl. Hier kun je je ook aanmelden voor de papieren editie. De GROC is ook te volgen op Facebook, Linkedin en Twitter.