De G in het logo staat bovendien niet meer alleen voor Groningen, maar ook voor ‘Gesprek’, waarbij lokale ondernemers vertellen over hun plannen, ambities en het ondernemen ná corona.
Zo sprak de GROC onder andere Jolanda Mein en Vincent Rengers van eetwinkel Koeskas, met illustrator Anne Stalinski, de kersverse eigenaren van Haastje Repje en de Chinese ondernemer Chun Sheng Yan, die na 18 jaar wachten op een verblijfsvergunning zijn Chinese afhaalrestaurant Chun Kookt opende.
Ook in deze editie: de ontwikkelingen op het Reitdiepplein, alles over cyberveiligheid en een interview met de directeur van Ikea Groningen over de duurzame ambities van de Zweedse woongigant. Daarnaast lees je in de GROC alles over bereikbaarheid, of beter gezegd: Operatie Julianaplein (en de consequenties daarvan).
De papieren courant kun je hieronder online doorlezen. Wil je de krant in het vervolg zelf ontvangen, vul dan het formulier in de grote rode balk op de homepage van de GROC in. De courant wordt vier keer per jaar gratis verspreid.
De Groninger Ondernemers Courant is er vóor en dóor ondernemend Groningen. De uitgave is tot stand gekomen met steun van het Ondernemersfonds Groningen, de vier bedrijvenverenigingen (Bedrijvenvereniging ZO, Bedrijvenvereniging West, Groningen City Club en VBNO), gemeente Groningen, Bedrijvenvereniging Haren, Groningen Werkt Slim, Campus Groningen, Founded in Groningen en Groningen Bereikbaar.
Economie
Nieuwe GROC valt weer op de mat (en lees hier de nieuwste editie online)
Zo’n 11.000 ondernemers in de gemeente Groningen hebben deze week de nieuwste editie van de papieren Groninger Ondernemers Courant ontvangen. Een GROC in een nieuw jasje, met een frissere, hippere en meer prikkelender vormgeving.
Leestijd: 1 minuut