Innovatie

‘Business Wise’: veel belangstelling voor nieuw netwerk-evenement voor zakelijk Groningen

Martiniplaza staat dinsdag 26 februari, in het teken van het nieuwe zakelijke evenement ‘Business Wise’. Dat is een bijzonder lunch-evenement met toonaangevende sprekers. Dinsdag is dat prof. drs. Jeroen Smit van de RUG die spreekt over leiderschap in de 21ste eeuw. Er is veel belangstelling voor dit nieuwe evenement.


Leestijd: 1 minuut

Martiniplaza is althans zeer tevreden over de belangstelling. ‘Die is fantastisch! Het leuke is dat we zo goed als uitverkocht zijn. En driehonderd personen op een eerste nieuw initiatief is in deze tijd van netwerkbijeenkomsten wel bijzonder’, vertelt Marc Winters, Manager Business Development bij Martiniplaza.

Volgens hem komen de deelnemers niet alleen voor spreker Jeroen Smit maar gebruiken meerdere organisaties ‘Business Wise’ ook als relatie event. ‘Dus eens een keer met 10 of 20 klanten naar een college gaan ipv naar de zoveelste borrel. Blijkbaar spreekt de compacte vorm zo tussen de middag ook erg aan’, aldus Marc.

De timing van Jeroen Smit als eerste spreker blijkt ook goed uit te pakken. Het is exact tien jaar geleden dat het Drama Ahold zich voordeed, en door de SNS is het boek ‘De Prooi’ van Jeroen Smit ook weer actueel geworden.