Innovatie

Gronings bedrijf claimt wereldprimeur met bijzondere toepassing van Blue Tooth voor huizenmarkt.

Het Groningse bedrijf Interact-Now claimt een unieke toepassing van Blue Tooth te hebben ontwikkeld die bijzondere toepassingsmogelijkheden heeft voor de huizenmarkt. Volgens het bedrijf uit Groningen gat het om ‘’een ware wereldprimeur’’ en zal met name de huizenmarktvoortaan niet meer zijn wat het is geweest.


Leestijd: 1 minuut

Het bedrijf meldt in een persbericht:

‘Stond je voorheen nog door een raam te gluren om een indruk te krijgen, dien je de makelaar te bellen voor informatie, zoeken op internet, …Nu hoef je maar bluetooth van je mobiele telefoon in te schakelen en een gratis virtuele rondleiding komt binnen een minuut tot stand.

Hoe dat kan?

Een piepklein computertje traceert mobiele telefoons die in de buurt zijn en verzendt, na acceptatie, informatie en foto’s. Opvallende reclame prikkelt de passant bluetooth in te schakelen.

In Japan is een soortgelijk concept al een waar succes; echter dient de geïnteresseerde eerst software te downloaden, moet er een foto van een barcode worden gemaakt, waarna een website bezocht dient te worden en pas dan zien ze het resultaat.

Omwegen die wij achterwege laten!
Slechts bluetooth activeren en in no-time haalt u de presentatie binnen. 24 uur per dag desnoods, waar u dat wilt, zonder tussenkomst van derden. Gebruik van bluetooth is gratis waardoor het gebruik ervan groot is/zal zijn. Interact-now verzorgt de gehele campagne voor slechts 1 euro per dag.
Het enige wat de klant hoeft te doen is het aanleveren van gewenste tekst, beeld en geluid. Met of zonder makelaar. Makelaar van der Houwen werkt ermee in Groningen, ziet positief respons in de extra service en is derhalve laaiend enthousiast.

Niet alleen huizen(ver)kopers zijn gebaat bij deze nieuwe techniek, elke ondernemer kan zijn boodschap simpel en doeltreffend uitzenden’ .