Door gastvrije en klantgerichte service benut je kansen in omzet. Hoe? Ontdek dat tijdens dit webinar. Hoe kun je (nog steeds) gastvrij zijn met inachtneming van alle coronamaatregelen, hoe zorg je voor consumentenvertrouwen en waar liggen commerciële kansen?
Ontdek tijdens het webinar van Klik Company kansen om het verschil te kunnen maken, omzet te genereren en klanten te binden en behouden. Traffic in de winkelstraten is minder, maar door service en aandacht kun je nu het verschil maken. De sprekers delen praktische tips, geven voorbeelden en gaan met concrete opdrachten aan de slag om meteen toe te passen. Een hands-on bijeenkomst met tips die je meteen in praktijk wilt brengen.
- Je wilt op een originele en effectieve manier met je klanten communiceren;
- Je wilt, samen met je team, ideeën bedenken die zorgen voor klantenbinding en omzet;
- Je wilt weten welke kansen er zijn ondanks diverse Corona-maatregelen;
- Je wilt inspiratie van collega-ondernemers uit Nederland en buitenland;
- Je wilt plezier met je team van medewerkers en klanten en vertrouwen voor de toekomst;
Wil jij je verdiepen in klantcontact en gastvrijheid? Meld je dan nu aan!
Datum:
23 juni 2020 | 19.30 – 20:30 uur
Locatie:
Na aanmelding ontvangt u enkele dagen voorafgaand aan het webinar meer informatie.
Toegang:
Gratis, aanmelden noodzakelijk!
Sprekers:
Het webinar wordt verzorgd door Marchien Naber en Anouk de Raaf van de organisatie Klik Company.
Aanmelden is mogelijk via deze link naar de Groninger Ondernemers Academy.