“Er zijn heel veel bedrijven en particulieren die Stichting Pink Ribbon een warm hart toedragen en aandacht vragen voor borstkanker. Met productacties, donaties en het zelf organiseren of deelnemen aan evenementen” aldus Nicole Hagen, verantwoordelijk voor Marketing & Communicatie. “Stichting Pink Ribbon heeft StormMC gevraagd om een professionaliseringsslag te helpen maken op het gebied van online marketing om op die manier nog meer mensen in actie te laten komen”.
Martin Bloem, verantwoordelijk voor het account binnen StormMC, geeft aan verheugd te zijn over de samenwerking met Pink Ribbon. “Pink Ribbon zet zich met ontzettend veel passie in voor het welzijn van mensen met borstkanker en de bestrijding hiervan. Wij zijn trots om daar ons steentje aan bij te mogen dragen”.
Pink Ribbon
Stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie, die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij wil er alles aan doen om het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen, vroege diagnose te bevorderen en de zorg voor borstkankerpatiënten en hun naasten te verbeteren. Stichting Pink Ribbon realiseert haar doelstellingen door het geven van voorlichting, en het financieren van voorlichtingsprojecten, zorgprojecten en wetenschappelijk onderzoek
StormMC
StormMC is een fullservice online marketingbureau uit Groningen. Storm begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van hun online marketing strategie.
De dienstverlening van Storm is breed en kenmerkt zich door de resultaatgerichte integrale online marketingvisie. Kennis, kunde & ervaring zijn kernwoorden.
Innovatie
Pink Ribbonkiest Groningse StormMC voor online marketing
Stichting Pink Ribbon heeft online marketingbureau StormMC (www.stormmc.nl) in de arm genomen als partner op het gebied van online marketing. StormMC zal Pink Ribbon ondersteunen met het ontwikkelen en implementeren van haar online marketingstrategie. Met het advertentieprogramma Google AdWords is hier inmiddels een eerste stap in gezet. In de online strategie zal de focus liggen op het werven van fondsen.
Leestijd: 1 minuut