Tijdens iedere onderzoeksperiode vragen baliemedewerkers de bezoekers een vragenlijst over de dienstverlening in te vullen. Stadjers kunnen met cijfers aangeven hoe ze de dienstverlening hebben ervaren. Dit kwartaal hebben in totaal 610 mensen de vragenlijst ingevuld.
De algemene waardering van stadjers over de dienstverlening aan de loketten komt uit op een 7,6. Met een gemiddeld cijfer van 8,9 wordt het publieksloket van SOZAWE aan de Zaagmuldersweg het best beoordeeld. De resultaten van deze meting liggen in lijn met eerdere resultaten. Over heel 2007 gaven stadjers de gemeente een 7,6 voor de dienstverlening aan de loketten.
De kwaliteit van de dienstverlening aan de publieksloketten wordt gemeten vanuit Stad en Stadhuis, het gemeentelijke dienstverleningsprogramma dat zich richt op het verbeteren van de dienstverlening aan burgers.
Wonen
Stadjers tevreden over de dienstverlening aan de loketten van de gemeente Groningen
Stadjers zijn tevreden over de dienstverlening aan de publieksloketten van de gemeente Groningen, zo blijkt uit onderzoek. De gemeente Groningen onderzoekt elk kwartaal hoe stadjers de dienstverlening aan de veertien publieksloketten ervaren. Op alle vier onderzochte onderdelen vriendelijkheid, snelheid, deskundigheid en duidelijkheid heeft de gemeente een 8,4 gescoord, zo laat een woordvoerder weten.
Leestijd: 1 minuut