Economie

Groningse start-up Broodkast wil creatieve professionals verbinden met MKB ondernemers

Groningen is een start-up rijker die een brug wil slaan tussen lokale creatieve talenten en MKB bedrijven die hun diensten nodig hebben. Broodkast, zoals het bedrijf heet, wil lokale MKB-ondernemers ondersteunen bij het ontwikkelen en versterken van hun merkidentiteit, en daarbij zoveel mogelijk creatief talent uit Groningen inschakelen.


Leestijd: 1 minuut

Vier ondernemers uit Groningen, onder wie Nick Boer (foto), zijn de initiatiefnemers van Broodkast dat een brug wil tussen creatieve professionals en ambitieuze MKB-ondernemers in de regio Groningen. Met een focus op marketing en branding biedt Broodkast advies aan bedrijven en koppelt het deze aan de beste professionals om aan de specifieke behoeften van de klant te voldoen.

“Wij begrijpen de uitdagingen waarmee lokale bedrijven worden geconfronteerd als het gaat om marketing en branding,” zegt Nick Boer, chef PR van Broodkast.

“Met Broodkast willen we niet alleen hoogwaardig advies leveren, maar ook een brug slaan tussen de lokale creatieve talenten en bedrijven die hun diensten nodig hebben. Dit helpt niet alleen de bedrijven om te groeien, maar stimuleert ook de lokale economie.” Broodkast biedt een scala aan diensten, waaronder strategisch advies, grafisch ontwerp, webontwikkeling, en contentcreatie, om ervoor te zorgen dat elk aspect van het marketing- en brandingproces wordt aangepakt en geoptimaliseerd.

Foto: Nick Boer. (Sebastiaan-Rodenhuis-Fotografie). Bron: www.broodkast.nl