Store Support onderzoekt in opdracht van (grote) organisaties de kwaliteit van hun dienstverlening. Dit gebeurt door zogenaamde mystery shoppers. Hierbij bezoeken, bellen of mailen anonieme klanten bedrijven en andere organisaties om het serviceniveau te beoordelen, of analyseren zij de klantgerichtheid van een bedrijf haar social media activiteiten. Store Support is marktleider in Nederland. Uit de Gazellengroei van het Groningse bedrijf blijkt wederom dat bedrijven en organisaties een klantgerichte werkwijze zeer belangrijk achten.
De jury roemde Store Support vanwege het actieve gebruik van diverse sociale media en het feit dat de Groningse onderneming voor haar opdrachtgevers in kaart brengt in hoeverre zij social media klantgericht inzetten. Hiervoor zet Store Support onder andere mystery tweets in. In het juryrapport viel te lezen: ‘Op alle gebieden haalt men voordeel uit social media. Daarnaast worden sociale media gebruikt voor de productgerichte ‘customer journey’ waarbij de relatie klant-bedrijf vanaf het eerste contact tot evaluatiemoment wordt gevolgd.’
In 2004 startten Ivo van de Boer, Arjen van Hijum en Ewald Lausberg vanuit de opleiding Small Business & Retail Management hun bedrijf. Een jaar later al wonnen zij de publiekprijs van De Jonge Ondernemersprijs van het Noorden. Inmiddels is het personeelsbestand gegroeid naar veertien medewerkers en werken er vijftien belmedewerkers voor Store Support en 1.200 mystery shoppers door heel Nederland.