Rocket Digital is sinds 2012 actief en een gevestigde naam in het online marketing landschap. Rocket Digital is werkzaam voor opdrachtgevers als Kaartje2go, Broekhuis en NLinvesteert.
De overname onderstreept de ambities van het Groningse Tomorrowmen. Tomorrowmen deed eerder al twee overnames met Marbles (2021) en Pixl (2022). Met de overname van Rocket Digital ontstaat een combinatie van meer dan vijftig digital marketingspecialisten.
De overname speelt in op de groeiende markt en de toenemende vraag vanuit opdrachtgevers naar geïntegreerde digitale marketingstrategieën. “We zijn continu op zoek naar expertise en halen met Rocket Digital een sterk en ambitieus team aan boord”, zo verwoordt Roman Solarz. “Tomorrowmen wordt gekenmerkt door een ondernemende en open cultuur, de match met het team van Rocket Digital was er vanaf het eerste moment.”
Volgens Lennart Moes en Pieter Majoor van Rocket Digital ontstaan er door de overname nieuwe kansen. “Vanuit Rocket Digital willen wij klanten op alle gebieden van digitale marketing helpen op het hoogst mogelijke niveau. In Tomorrowmen hebben wij de juiste match gevonden in zowel DNA als ambitie. Door de overname zijn wij in staat om onze krachten te bundelen voor zowel collega’s als opdrachtgevers, met voor iedereen nieuwe mogelijkheden en kansen tot gevolg.”
Tomorrowmen werkt vanuit Groningen samen met zusterbedrijven Amazin (marketplaces specialist) en TRGR (digital creatives) met in totaal 65 collega’s aan geïntegreerde digitale marketingstrategieën voor opdrachtgevers als Holland & Barrett, Achmea, Volkswagen PON en XXL Nutrition.
Foto vlnr: Lennart Moes, Pieter Majoor, Roman Solarz, Yorick Voorthuijzen