Economie

StormMC staat voor Aap

Sinds 2 juni staat online marketingbureau StormMC ‘voor aap’. StormMC ondersteunt hiermee de landelijke actie van het Wereld Natuur Fonds (WNF). De actie wordt kracht bijgezet door een spandoek aan de gevel van hun pand in de binnenstad van Groningen.


Leestijd: 1 minuut

De afgelopen 50 jaar is het aantal mensapen gehalveerd. Als het zo doorgaat zijn er straks misschien helemaal geen mensapen meer. Het Wereld Natuur Fonds (WNF) heeft om die reden het Aap in Nood-plan gelanceerd. Deze landelijke campagne wordt actief ondersteund door bekende Nederlanders zoals Wendy van Dijk, Robert ten Brink en ambassadrice Carice van Houten en bedrijven als RTL.

StormMC draagt bij aan deze actie vanuit de reeds langere samenwerking met WNF. Voor deze en andere campagnes adviseert StormMC over de online strategie, media inzet, zoekmachine marketing en affiliate marketing. Riemer van Kammen van StormMC geeft aan dat het WNF een geweldig klant is om voor te werken. “Naast hun innovatieve visie op marketing ondersteunt het WNF projecten waar wij als organisatie achter staan en actief aan willen bijdragen. Wij roepen dan ook alle mensen en bedrijven op ons voorbeeld te volgen en voor aap te staan.”