Economie

Webinar: hoe kom je tot een goed marketingplan?

Hoe kom je als ondernemer tot een goed marketingplan? Dat leer je bij het webinar ‘Marketing voor ondernemers: Positionering en Profilering’. De online workshop wordt gegeven door Karel Jan Alsem, lector Marketing aan de Hanzehogeschool in Groningen en staat op de agenda voor maandag 10 mei. “Een onderscheidende (merk)positionering vormt de basis voor alle marketingbeslissingen. In deze sessie leer je hoe je dat als mkb-ondernemer stap voor stap aanpakt”, zo zegt hij.


Leestijd: 1 minuut

Mensen maken hun keuzes grotendeels onbewust. Voor ondernemers betekent dat zij met hun merk een heldere positionering moeten kiezen en uitdragen. In de praktijk blijkt dat lastig. Je moet er even tijd voor nemen, je moet durven kiezen en dan ook nog consistent zijn. Maar als je dat doet, zal je in al je marketing, ook digitaal, veel succesvoller zijn. In deze lezing van Karel Jan Alsem, lector Marketing, krijgt u praktische tips om een zo goed mogelijke profilering te realiseren.

Dit webinar wordt georganiseerd in samenwerking met de Werkplaats Online Ondernemen Groningen (WOO-Groningen), dé plek voor mkb-ondernemers voor advies en ondersteuning op het gebied van online marketing, sales en communicatie.

Voor wie?
Dit webinar gaat in op hoe je als ondernemer komt tot een marketingplan voor jouw bedrijf en is geschikt voor alle ondernemers (van startende tot reeds gevestigde). Hoe kun je aan de hand van een duidelijk stappenplan je marketing gericht opzetten?

Praktische informatie
Dit online webinar vindt plaats op maandag 10 mei vanaf 19.15 uur. Na je aanmelding ontvang je meer informatie via de email. Dit webinar is ook te combineren met andere webinars op het gebied van online marketing en communicatie verzorgd door WOO-Groningen.

Aanmelden kan hier. Bekijk hier de planning van het gehele aanbod.