Innovatie

G& D Software: kortere naam, nieuwe huisstijl, grote campagne

Het in Groningen gevestigde G & D Software heeft een nieuwe naam. Voortaan gaat dit al dertig jaar ouder bedrijf verder door het leven onder de naam: G & D. Bovendien start er in november een grote landelijke publiciteitscampagne


Leestijd: 1 minuut

1 oktober 2000 bestond G&D 30 jarig. In de IT-branche branche is dat een eeuwigheid. Het automatiseringsbedrijf vond dat een mooi moment om veranderingen door te voeren. Als investering in de toekomst, waar G & D veel vertrouwen in heeft.De belangrijkste verandering is de manier waarop G&D – vanaf nu dus zonder de toevoeging Software- zich presenteert aan relaties, medewerkers en de buitenwereld. ‘De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een nieuwe huisstijl en reclamecampagne. G&D wil zichtbaarder worden in de ICT-markt’, zegt een woordvoerder van het bedrijfVanaf medio november presenteert G&D haar nieuwe reclamecampagne in de verschillende media. Een campagne waarin het samenwerken met U centraal staat. Op dit moment staat Groningen (naast andere grote steden in Nederland) vol billboards met de tekst G&D&U (SAMEN WERKEN AAN ICT-OPLOSSINGEN) en is er bijvoorbeeld een radio-commercial op o.a. Radio1 en Radio 3.Ook de website van het bedrijf is geheel vernieuwd (www.GenDenU.nl).