Innovatie
Gronings IT-bedrijf Buy Ways komt met handige ‘E-letter’
Het Groningse internetbedrijf Buy Ways heeft een electronische nieuwsbrief ontworpen die gemakkelijk te gebruiken is voor bedrijven en snel naar abonnees gestuurd kan worden.
Leestijd: 1 minuut
E-letter is een concept van BuyWays Internet Strategie en Technologie, eenorganisatie die gespecialiseerd is in internetmarketing. De opzet vanE-letter is duidelijk en eenvoudig. Binnen enkele minuten is een nieuwsbriefopgemaakt en samengesteld zonder dat de gebruiker kennis nodig heeft vanbijvoorbeeld HTML. E-letter biedt de keuze uit een aantal sjablonen enkleuren, en met een druk op de knop kan het bedrijfslogo wordengeselecteerd.Volgens onderzoek van Nielsen Norman Group is een elektronische nieuwsbriefeen effectievere manier om klanten aan een organisatie te binden dan eenwebsite. Het is voor bedrijven echter een ware zoektocht naar een manier omnieuwsbrieven professioneel en met de juiste lay-out aan te bieden. E-letterbiedt de mogelijkheid om op eenvoudige wijze een elektronische nieuwsbriefte creëren volgens de bedrijfseigen stijlelementen en deze te verzenden aande abonnees.Men kan in een handomdraai aan de slag met E-letter, want het programmawerkt volledig via het Internet: www.e-letter.nl. Installatie van extrasoftware is hierbij niet nodig. Het is overigens mogelijk om kosteloos eendemoversie te gebruiken via de site. Wanneer het programma naar tevredenheidfunctioneert kan E-letter online worden aangeschaft.BuyWays is een internetbedrijf uit de stad Groningen dat zich bezighoudt metinternetstrategie-advies, webmarketing, internetnettechologie en sitebouw.De organisatie werkt onder meer voor FC Groningen en Skik.Relevante websites:www.e-letter.nlwww.buyways.nl