Innovatie

Groningse BuyWays gaat samenwerken met Tiscali

Tiscali, een van de grootste Europese internetdienstverleners werkt sinds deze week samen met BuyWays, een internetbedrijf uit de stad Groningen. De door BuyWays ontwikkelde online quiz Voetbalkenners.nl is door Tiscali dusdanig interessant bevonden, dat men verzocht heeft om het spel aan te bieden vanuit de Tiscali-site. Via het “channel sport” is het nu ook voor bezoekers van deze site mogelijk om de quiz Voetbalkenners.nl te spelen.


Leestijd: 1 minuut

De interesse in het spel is vorige week ook beaamd door het populaire magazine Sportweek die momenteel de dagquiz (test je kennis met 10 voetbalvragen voor voetbal die-hards) hebben geïmplementeerd binnen de look-and-feel van Sportweek.nl.Het succes van de Kenners-projecten maakt het dat versneld wordt gewerkt aan de ontwikkeling van nog drie kennersspelen, namelijk Tenniskenners.nl, Formule1kenners.nl en Filmkenners.nl. De release van deze spelen zal naar verwachting begin volgend jaar plaatsvinden.BuyWays is een Gronings internetbedrijf (25 medewerkers) dat als core business webmarketing en internettechnologie heeft. Afnemers zijn onder meer Red Bull, het Ministerie van Buitenlandse Zaken en de Informatie Beheer Groep. Hiernaast exploiteert de organisatie eigen projecten als Surfze.nl en Voetbalkenners.nl. http://www.tiscali.nl http://www.sportweek.nlhttp://www.voetbalkenners.nlhttp://www.buyways.nl