Innovatie
Luncheditie steeds interessanter als nieuw advertentie-medium van Groningen
De Luncheditie, met een oplage van bijna drieduizend, blijkt zich te ontwikkelen als nieuw advertentie-medium in Groningen te zijn.
Leestijd: 1 minuut
Dagelijks ontvangen duizenden mensen uit Groningen en omgeving de Luncheditie van de Groninger Internet Courant. Tussen de middag kijken ze in hun e-mail naar het laatste nieuws uit Stad en Ommeland.De lezers, vaak hoog opgeleid en werkzaam in bedrijfsleven, bij overheid of in het onderwijs, hebben veel belangstelling voor alles wat met Groningen te maken heeft.Voor adverteerders is de Luncheditie daarmee een nieuwe, zeer interessante advertentie-mogelijkheid. Dat ontdekten bijvoorbeeld ook de organisatoren van het Sixties Festival, waarvan momenteel een banner is te zien in de Luncheditie.Wil U ook een advertentie, neem dan contact op met Eleanor Snijder van TMLC. (050-3688888) De tarieven zijn bescheiden, zeker gezien het bereik en de intensiteit van het medium. Want een banner in de Luncheditie wordt vrijwel zeker opgemerkt.