Innovatie
Onderzoek naar dienstverlening gemeente
De gemeente Groningen probeert voortdurend haar dienstverlening aan ondernemers te verbeteren. Vandaar dat de gemeente sinds oktober vorig jaar een Gemeentelijk Bedrijvenloket heeft, één centrale ingang waar ondernemers terecht kunnen met hun vragen. Bovendien werkt de gemeente nauw samen met de Kamer van Koophandel Groningen en de Belastingdienst Ondernemingen om tot geïntegreerde dienstverlening te komen. In de eerste plaats richt deze samenwerking zich op startende ondernemingen.
Leestijd: < 1 minuut
In de gemeentelijke dienstverlening speelt internet een steeds belangrijkere rol. En die rol gaat in de toekomst nog veel groter worden. De gemeente is erg benieuwd naar uw mening op dit punt en naar uw mening over de huidige ondernemerssite. Een studente van de Rijksuniversiteit Groningen doet hier op dit moment onderzoek naar. Vult u de (korte) enquête even in ? U krijgt ‘m automatisch te zien als u de site verlaat, maar kunt ‘m ook vinden bij ‘ Over deze site’. Bij voorbaat dank !