Op de site is niet alleen een agenda met livemuziek te vinden, maar er is ook ruimte voor blogs van professionals en liefhebbers. Juist naar deze bloggers is Marketing Groningen nu op zoek.
De stad Groningen staat niet alleen bekend als bruisende studentenstad, maar ook als popstad. Om Groningen als popstad te profileren, lanceert Marketing Groningen in nauwe samenwerking met de Groninger muzieksector de website live.groningen.nl.
Om deze site ook te voorzien van de mening van muziekliefhebbers zoekt Marketing Groningen deze Groningse muziekliefhebbers, die een bijdrage zouden willen leveren aan deze website in de vorm van een blog. Potentiële bloggers kunnen zich op live.groningen.nl inschrijven en hun content uploaden. De leukste inzendingen worden geplaatst op de website. De blogger met de leukste inzending wint twee toegangskaartjes voor Eurosonic op donderdag 15 en vrijdag 16 januari 2015.
Groningen Live Groningen Live is een initiatief van Marketing Groningen en de muzieksector van Groningen waaronder de podia De Oosterpoort, Vera en Simplon. Groningen Live is onderdeel van Uit Groningen, het overkoepelende cultuurmerk.
Eurosonic Noorderslag
Eurosonic Noorderslag vindt plaats van woensdag 14 t/m zaterdag 17 januari 2015 in Groningen. De kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur online en bij de fysieke locaties De Oosterpoort en Plato.