Economie

Kollektiv Media: 'gids in de mediajungle' helpt bij zichtbaarheid

Van de gemeente Groningen tot Artsen Zonder Grenzen: allemaal klopten ze bij het Groningse pr- en mediabureau Kollektiv Media en PR aan voor campagnes en zichtbaarheid. Als ‘gids in de mediajungle’ loodste Kollektiv al 150 klanten door het grillige medialandschap. Het bedrijf gaat dus als een tierelier, maar nog steeds krijgen ze wekelijks de vraag: wat doen jullie nou eigenlijk?


Leestijd: < 1 minuut

Kollektiv Media werd in 2018 opgericht door Annebel Nillessen Blaauw en Wouter Steenhuisen. Zij heeft een achtergrond in de communicatie, hij in bedrijfskunde. Ze zagen destijds hoe moeilijk het bereiken van je doelgroep was geworden, in vergelijking met vroeger. “Toen was het nog gewoon genoeg om een advertentie in de krant en een spotje op tv te hebben”, zegt Nillessen Blaauw.

Verder lezen? Klik dan door naar de Groninger Ondernemers Courant, waarin het artikel recent verscheen.